Vardagen rullar (Varför går det inte att ha mellanrum i texten längre?)

Jag har tänk på en sak.
Ni vet, visst finns det dagar då man bara tänker negativa tankar.
Det var en sån dag imorse.

Jag vaknade och var hur trött som helst (tack vare det som kallas varm dusch<3 blev jag piggare).
Insåg att vi skulle ha endel tråkiga lektioner idag. Fysik, idrott och matte. Okej, idrott är väl okej, men... Hur som helst.
Det började alltså dåligt. Jag var trött.
Sedan råkade vi på vägen till skolan och jobbet (jag åkte med mamma) hamna både bakom dumdristiga cyklister och långsamma lastbilar.

Men sen vände väl allt.(y) Fysiken var väl inte rolig, direkt. Men det funkade. Lite underhållning i form av information i aulan (på ett kul sätt) fick mig piggare innan idrotten, som blev kortare än vanligt. På lunchen satt vi 8 stycken vid ett bord. Dansbandet The eight potätzz?
Engelskan var rolig igen, och vi hade en hel del muntligt, vilket inte är speciellt ansträngande, så lektionen gick fort. Sista lektionen var matte, den tog slut den med. (y)

Plötsligt sitter jag hemma. Och imorgon börjar vi kvart i elva, och det är fredag.<3
Ibland blir jag rädd för att livet ska gå för fort. :O Bland annat har jag utnyttjat tiden här hemma med att kasta bananer omkring mig hej vilt. Frågan är om jag vill förklara. xD

Hur har din dag varit? :D Lämna en kommentar, ni är bäst <3 ;)
Kraaaahm!

Kommentarer
Postat av: Anja

Svar:

Gud vad glad jag blev nu! Äntligen någon som förstår :) Får ju höra att man är ytlig och lalala, men vem vill inte look her best liksom? Om jag vet att lite exempelvis peeling gör mig snyggare (och det är skönt) så varför inte?

Gud vad kul att höra iallafall! Tack så mycket :)

2009-09-04 @ 06:17:10
URL: http://originalet.blogg.se/
Postat av: Liz

Håller med om att dagarna går sjuukt fort!



Snart är vi pensionärer :P

2009-09-04 @ 09:31:47
URL: http://lillagoajag.blogspot.com
Postat av: ida(L)

Hihi saknar dig<3



min dag har varit fiinfiin, för den som undrar<3

2009-09-04 @ 19:39:24
URL: http://bbaraidas.blogg.se/
Postat av: youarejustmine

hihi, tove åh galna bananer ;)!^^

2009-09-09 @ 18:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0