Torsdagkväll


Aktuellt:
Det är sjukt mycket i skolan... Det beror väl på vad man gör det till i och för sig. Har två prov framför mig, plus massor av arbete vid sidan om det. Varje dag. Hur kul som helst. Kunde varit. Inte.
:) Hah!

Dagen:
Åt på thairesturang idag med klassen. Haha, och det var inte längesedan jag gjorde det ju! :P Men men, gott är det! Dom var verkligen påflugna, de som arbetade på restaurangen... Frågade om vi var klara hela tiden. Ville liksom skynda på oss... Då blev vi sura. Sen vi flummade loss lite där... Föreställde oss hur vi som galna babianer var rasande över att bli utkastade, vältandes omkull kastrullerna med riset över golvet och kasta sånna där friterade kycklingbitar. (På något sätt slutade vi med att tänka oss att jag far framme vid frukten och went bananas like crazy, och märker helt plötsligt att ingen av de andra har rört sig ur fläcken. Utskämd. Nu ställer jag mig frågan; varför är det MIG man skämtar om på detta sätt? xD Hur kommer det sig att dom vet om min stundvis (konstant?^^,) uttråkande sjuka humor när vi nyss träffades för första gången? x'D)

Imorgon:
Fick meddelande om att vi kanske ska bowla, alla i klassen...? Får väl se hur det blir med den saken. Hur som helst så funderar jag och Sofie på att ta en snabb fika eller något efter skolan... Om jag hinner. :)

Annat onödigt:
Jag ser nu framför mig:
En styck bläckpenna
En styck persikokärna
En styck mobiltelefon
Två styck bok (Fred, 100 röster mot våld och krig och Letters from the inside)
En styck häftapparat
Ett styck plektrum
En styck hand.
Nää, två styck hand, får vi väl hoppas.

:)

Ha det asbra :D<3

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: hihi, lite svårt ja kanske? ;)

Nu kan du se vad de andra läsarna röstade fram ^^, kram

2009-09-24 @ 22:43:50
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anja

Svar:

Haha, gör så! Det skulle jag kunna behöva :)

Jag är 1.70 cm, haha! Den frågan får jag då och då, så den är inte så konstig ;)

2009-09-25 @ 08:56:02
URL: http://originalet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0