The day after saturday - the day before monday


Har ju varit i mitt provisoriska rum på nedervåningen sedan juni. Men för att jag ska slippa simma i sågspån varje morgon genom vardagsrummet, så flyttar jag upp min säng igen. Till trappavsatsen. :)

Idag har pluggat igen. Matten tar kål på mig. Fysiken är inte lättare. Absolut inte. xD Drog faktiskt till och med in till biblioteket för att kunna kunna koncentrera mig medan pappa gick loss på golvet därhemma. Jag insåg att det var onödigt, eftersom bussturerna snor massa tid... Men jag behövde komma iväg lite.

Satte mej helt själv på ett café med en kopp kaffe efteråt. Jag kände mig grymt ensam och mobbad, men det var lite mysigt. Jag gillar att vara ensam. Om jag har något att fundera på. You bet I have...

Vet ni vad jag är sugen på nu?
En höstpromenad. En sån där kall, frostig, perfekt höstdag. Solen skiner. Gula och röda löv på marken. Med en vinterjacka och stövlar. Och en mysig mössa och halsduk.
Och sedan komma hem med rosiga kinder, sätta sig framför teven med en riktigt bra film. Med ostmackor och en kopp varm choklad. Och en filt över sig.
Någon som är på idén? ^^, Haha :)

Nu ska jag ta det lugnt. Läsa lite kanske. Kolla på teve. Sitta här vid datorn och prata med trevliga människor.

Ha det bra :)<3

Kommentarer
Postat av: Lisaaa

Åh vad mysigt det lät med höstpromendaden! :)

2009-09-28 @ 17:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0