Mördarmatte och skuldkänslor


Efter en lång dag i skolan (som egentligen inte borde varit lång, men eftersom jag kom två timmar tidigare för att plugga så...) stack jag till ett café i Borås med Lina och Sofie.

Fick ett sms under min sista lektion (mördar-matten)... :P =)
Sofie                                     Tove
Är det okej                             "Jaa :) Haha ;) fika
om vi går och                          utan mig?:(
sätter oss så länge,
så kan du komma
dit sen :P?

När jag kom dit satt dom och åt riiiiktigt långsamt på sina ciabattas med kyckling och grejer i, som dom hade beställt in. Och var jättehungriga. Faaan, jag har ju nästan skuldkänslor nu! x)

Resten av dagen, så lång den har varit än så länge (klockan är bara halv 8) har spenderats:

* Plats: Framför teven, i soffan        Status: Trött
* Plats: Framför teven, i soffan        Status: Sovande
* Plats: Framför datorn, i mitt rum  Status: Trött, men piggare



Kommer kanske en uppdatering senare också. Besökarantalet går uppåt, förresten. Även om jag kanske inte varit så intressant de senaste dagarna veckorna... :O :) Tack<3

Ha en bra kväll, jag ska se på Idol och äta tacos i alla fall. Det klassar jag som bra ;) :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

åhnej! :O nu fick ju jag skuldkänslor !:O:O:O:Oxd:S

2009-09-28 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0