Sent blogginlägg

Jag är väl galen men jag ska faktiskt blogga nu. Jag borde egentligen gå och lägga mig. Klockan är tjugo över 11 och har jag tur får jag väl 5 timmars sömn.

Idag har jag varit och dansat, första gången för oss i tisdagsgruppen denna terminen. Förra gången kom jag och Elina förväntningsfulla och glada inför starten.
Vet ni vad vi gjorde?
S-T-Ä-D-A-D-E.

Föreningen Tåget är en idéell förening, vilket innebär att föreninger och dess medlemmar fixar städning och sånt själv. Jippie.... Vi som medlemmar måste vara rätt aktiva (vilket jag har slarvat med en del kan jag säga)... så.. Jah.
Städa i omklädningsrummet gjorde vi ^^, Fint blev det iaf :)
Men så var det dans på riktigt idag då (back to subject) och det var riktigt skoj. Fyfan, det känns i musklerna. Övningarna tar kål på mig :) Skojskoj :D

Vet att jag har skrivit tråkiga inlägg det senaste.
Det får ni stå ut med, jag är en studig naturare. Vad förväntar ni er? :O x)
See yah, babes :D:D <3

Kommentarer
Postat av: youarejustmine

seriöst.. saknar faktist petras pass.. kommer nog nästa tisdag;) för du ska också fortsätta, right?

2009-09-16 @ 21:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0