Onsdag kl:16:46 Datum: 2/9 - 2009

Jag visste inte vad jag skulle skriva i rubriken. Så jag skrev det mest lämpliga. Hehe.
x)
Godmorgon på er, jag har precis ätit. Trevligt trevlig. Typ.
Ska faktiskt rida idag! Haha, har inte ridit i Tämta på ett halvår nu. Det är ett tag.
Blev fysik, svenska, samhällskunskap och spanska för mig idag. Naturkunskapen var inställd. :) Asnäääjz. (y)
Nej hörrni... vad kan jag schräääiiiwhaa då? Kan skriva om... mig själv:
Jag är rätt trött.

Asbra, nu känner jag mig färdig med dagens inlägg. Det här kändes ju bra, hrm...
Ha det feeeett najs nu :)
Kiiisses <3 :D

Kommentarer
Postat av: Liz

Onsdag kl 16.46, Godmorgon?? :O



Tove is vänding på dygnet!

2009-09-02 @ 18:06:28
URL: http://lillagoajag.blogspot.com
Postat av: Hedvig

det spelar ingen roll vad du skriver för du skriver ändå roligast å bäst :d <3

2009-09-02 @ 20:40:20
URL: http://hedvighansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0