Innan jag går och lägger mig


Ska väl snart sova, tror jag.
Bara borsta tänderna med också, såklart.
Ohw, jag blev så sugen på äppelpaj innan idag. Kommer ihåg när jag gjorde en hel MEGASTOR form med American apple pie. Gick nog åt en sådär... 8-10 Granny Smith-äpplen då.
Gör man en mindre paj i en rund form så blir det en riktig Kalle Anka-paj, sägs om den? Ska vara ett lock av deg på, och så snittar små hål runt om. Enligt receptet blandar man ner kolasås i uppvispad grädde och har till. Men jag gillar vaniljsås. Kolagrädden var i och försig med rätt god.
Nog tjatat om pajer, jag har annat att tänka på. :)

På lördag blev det bestämt att jag, Johanna, Sofie och Emilia ska äta thai på Golden Elephant, aka Gulbrun Mammut. Sen drar vi på bio, med Brad Pitt i huvudrollen.
See yah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0