En mobiltelefon mindre


Alla glada!

Idag började jag sent igen.
Måndagar och fredagar är härliga på så sätt.
Då kan jag sova någon timma eller två extra.

Vi hade spanska, och våran lärare fick verkligen nog av allt prat. Grejen är att hon tar åt sig allt elever säger, så hon bryter ju ihop med, stackarn... :O x)

Efter skolan var det bara att ta bussen hem, äta, åka buss till stan igen för att dansa. Jag lade telefonen jämte mig på sätet, eftersom jag nyss hade skrivit ett meddelande till Sofie. Gissa vem som glömde sin mobil..?
Den kommer tillrätta imorgon bitti, så det är lugnt. =)

Naturkunskapsprov imorgon. Jag har inte hunnit mer än kolla igenom anteckningarna idag, men pluggade faktiskt en del i helgen, så det ordnar sig.

På onsdag före ridningen hittar ni mig på stället där jag brukar dansa, då ska jag Johanna och Emilia vara där för att jobba idéellt... Asskoj, verkligen -.-

Men NI får ha det skoj i alla fall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0