Egoinlägg, stackars er.

Jaa asså jag känner mig så jäkla aktiv *seriös(a).... -.-*... på ett sätt kan det vara skoj att blogga. Om man får respons. Förutom det, så är det faktiskt bara tidskrävande. Och när jag inte har något att visa (typ bild) eller något roligare att skriva om än vad jag gör under mina händelserika *host* veckodagar, så borde jag egentligen strunta i bloggen.

Då ger det mig ingenting... För det är just det, allt tar så himla mycket tid hela tiden. Jag prioriterar nog lite konstigt, tror jag? Det känns aldrig riktigt som att jag kan göra precis det jag vill...
Jag dansar måndag och tisdag. Inte mycket tid över till plugg. Samma sak på onsdagen, då jag rider för det mesta. Sedan är torsdagen mitt andningshål, om jag inte knör in träning eller vara med kompisar den dagen... På fredagen blir det kompisar igen, eller möjligen en mysig hemmakväll bara. Samma sak på lördagen. Sen kör det igång på söndagen igen; läxorna väntar och vardagsrutinerna gör sig påminda igen... Man kan ju inte gå och lägga sig HUR sent som helst då.
Och så ska man hinna med massor under helgerna med; ibland kanske träna, ibland åker jag iväg någonstans, ibland någon läxa om det är väldigt mycket, och sen... BLOGGEN! Och DATORN!

Det liksom.... känns.... lite... packat? Låter kanske inte ovanligt mycket. Men det ÄR det... Skrev ju inte med allt :) ;D

Ha det bäääst :)

Kommentarer
Postat av: milla

Måste säga att jag håller med, har typ inte tid till sådant jag verkligen vill göra längre :O Skolan tar en hel del tid, träningarna också.

Försöker passa på att träffa Timmy så mkt jag kan, & sen har jag ju mina vackra vänner (a), som jag vill leka med lite då&då också;)! Som i lördags :P!

Jag säger då det, GE MIG LOV & JUL <3!

2009-09-23 @ 15:38:13
Postat av: ida(L)

du ska ha kvar bloggen!

2009-09-23 @ 16:23:10
URL: http://bbaraidas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du måste!

2009-09-23 @ 16:23:41
Postat av: cro

kommer du ha tid för jobb eller så sen då? hur gammal är du? jag förstår inte riktigt, har du just börjat gymnasiet? :) puss!

2009-09-24 @ 23:55:54
URL: http://vissadagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0