Bonjour xD

Hej alla glada och inte glada... :)
(Hoppas dock på det första "/  :P)

I måndags var dansen inställd och igår så... var dansen inte inställd.
Det gick helt okej, kunde gått bättre. Tekniken sitter sämre nu än i våras... Gillar vi inte.

Idag var jag i stallet igen, red bettlöst denna gången med. Grymt ovant. Men där finns tekniken kvar, som tur är. Träningslägret gjorde sitt, tror jag. :)

HAHA xD Klassfotot idag! FYFAAAN, vad jag känner på mej att jag har världens stelaste/mest fejkade leende i världshistorien... Och på självporträttet såg jag nästan likadan ut som på fotot från i sjuan. Samma leende. Skillnaden var väl... Uhm? Mindre runda kinder, inte massa påkladdad hemskt ful kajalpenna... och inte lika slitet hår. Vilket ju bara är positivt, tror jag? xD Vilken tur...

Imorgon blir det thairestaurang med klassen på lunchen. Vi har nämligen inställd idrott... Så. Ah. Bara att åka till skolan och vara där klockan 8... Fysiklektion... och sen ... i typ femtio timmar.
Men somsagt; vi har andra planer. Hoppas vi får plats, kommer nog bli runt 20 st, wtf??!?! xD

Nu ska vi snart börja fixa med vardagsrummet oxåååh. Riva en vägg imorgon. Sen ska vi fixa golvet, så ... jag kommer få sova uppe. Där står teven och sofforna nu också. I mitt "egentliga" rum. Jag sover direkt på madrassen på trappavsatsen... VIKTIG INFO DET HÄR ASSÅ. Men jag vill inte sova. :)
Hm. Ja.

Innan jag avslutar:
Att välja natur/natur... "ÄR SAMMA SAK SOM ATT TA SJÄLVMORD!!!" (Michella, 23-09-09, biblioteket, ca. kl 14.00?)

Ha det bäst, läsare. Ni är fler än mina kommentarer. =) Kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha klassfotot blir iaf kul att se sen! ;P

2009-09-24 @ 17:42:39
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Haha då var jag inte sist då! x) Får önska dig lycka till med nedladdningen och att det fixar sig.



Ohja, bara för det ska jag sätta på Molly sanden nu! :)Kram

2009-09-24 @ 17:58:24
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Anonym

rider du med hackamore :P?

2009-09-26 @ 12:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0