Bäckängs inskutt

Hallåååå! :)
Ett inte riktigt lika djupt inlägg nu då.
Var på fotomarathonen idag. Därav bilderna i förra inlägget. De var inga bidrag eller så (lämnade inte in ett enda ett i år), men fotade lite inne på Hjärterum, en inredningsaffär som jag äääälskar.
HAHA IGÅR! :D
I LOVED IT!
Förfest hos Lisa med massa roliga människor först, och sedan drog vi vidare till Bäckäng. Haha ^^, Våran klass är ju bara för bäst. :) Blir så glad av att tänka på det. Undrar vad jag har kommit med på för bilder... Får nog passa mig. -.-
Nu blir det räkna matte och göra samhällskunskap. Träna lite eventuellt, om jag orkar och hinner.
Imorgon ska jag träffa Emilia, vi ska typ... träna spinning.
See yah, :)

Kommentarer
Postat av: Linalus

saknar min tove, det var länge sen nu!:(<3

2009-09-12 @ 21:33:34
Postat av: youarejustmine

haha xD bäckängsinskutt ;D hihi, låter så gölligt !

JAH gympa is tha SHET xD höhö

2009-09-12 @ 23:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0