Torsdagkväll nu :)

Det var somsagt planerat att jag och Lina skulle kolla på film. Men det blev ändrade planer; torsdagkväll inne i Borås väntar istället! :)
Om jag inte tror alldeles fel så ska vi nog sitta inne på Tant Grön aka Gröna Tanten^^ och äta lite... Det är alltid myyys. :)
Såå... Nu har jag bytt om åå sånt. Bara väntar på att klockan ska gå. Kommer säkert bli stressigt i sista ändan ändå. Det är så likt mig. Haha =) Tidsoptimisten TOVE. As usual. Hålla med?

Lägger även in en andra bild på kissekattfan nu. Tycker han är värd det. Hehe. Hm, 11 Augusti fyller han år btw. Redan 10 år vafan.
Otroligt.
Nyss var han kattunge, hade för långa spretiga hårstrån på svansen och alldeles för stort huvud. Nu är han nog uppe i 50-60-årsåldern eller något. Ajaj. :) Vill ha kvar honom föralltiiiiid<3 Haha =)

Nuså måste jag sätta igång om jag ska hinna.

See you,
love
Tooooooveee

Kommentarer
Postat av: youarejustmine

Men dte va mkt bättre åh va inne i stan åh myysa med oss:D honews å alla jäkla saker hon åt xD höhö:D

2009-07-23 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0