Stan idag, men inte t-kväll


Hej alla glaaaada :)

Igår vet jag inte om jag skrev så mycket, men det blev ännu en dag hos min farmor och farfar. Då fiskades det, men....
Nja, det gick inte så bra som jag hade hoppats. xD Inte en enda fisk. Och samtidigt sitter Sofie i en annan båt i en annan sjö och säger att hon tappade räkningen vid 12?.... Var du seriös där, Sofie?

Idag var jag med Lina i stan och lyckades faktiskt köpa lite saker jag behövde. Tror tyvärr inte det blir någon torsdagkväll inne i stan, eftersom... hehe .. klockan är fem i nio.
Somnade på soffan lite innan... hade hyrt en film på Hemmakväll medan vi väntade på bussen på väg hem innan. Sen sov jag förfan i över 3 timmar! :O Faan då. xD

Just det! Ska ju iväg på träningsläger på söndag! Otroligt, vad tiden går fort. Måste nog börja packa i morgon.


Ha det asbra :D
Tove


Slänger med en bild också... intressant eller ej... här är den.

Kommentarer
Postat av: fie.

klart jag var seriös !;)

kalle sa ngt om 21 ?:o..

höhö !

2009-07-31 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0