Söndag kväll

Hej söndag kväll och läsare!

Ojoj, det känns verkligen som att skolan börjar närma sig! Mamma börjar jobba imorgon igen, och jag avundas henne INTE. Bara in i vardagsrutinerna igen.

För mig blir det i och för sig annorlunda vardagsrutiner. Ny skola, nya kompisar. Nästan som att byta liv. x) Förjävla skönt, måste jag säga. Är trött på Fristadskolan nu... Sista året blir lite... Nä, jag vet inte. Men man känner sig för stor för att gå där. Inget händer. Livlöst, typ? Men klassen kommer jag sakna. :-) 9A är bra, tralala.

Nää, högstadieåren har inte varit någon höjdare för min del. Vissa saker har varit förjävliga :( ..  BUT; annat har varit sjuuukt bra<3 :D Wooho!

Blåbären ska snart frysas ner i alla fall. Måste nog rensas först, haha! :) Får se om jag "får lust" senare. Nu blir det datorn en stund till. Kanske hälsar på teven också, då blir den väl glad.

Ha det jättebra :D<3
Tove


Jaa... Blåbär och halvbrända plättar. Höhö. Kombinationen. Dom fick ligga där i alla fall...  Tihi ;D
Hm. Med blåbär. Jaja, dom fick ligga där.






Kommentarer
Postat av: youarejustmine

haha, längtar lite till skolan börjar måste jag säga allt ;D!.. träffa nya kompisar osv..:)

men hemskt, ifall vi slutar att träffas :(. lova mig, att det inte kommer hända? snälla ngn :(?..

& ja, 9A var bra, tralala.. ;D

blåbär, mums (a) :D

2009-07-27 @ 02:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0