Redigering...


Japp... Tänkte bara visa lite olika grejer jag brukar fixa med i mina bilder... Det är inte några svåra saker jag håller på med, bara sånna där grundläggande saker... :O Kan typ inget mer xD


1. Här har vi originalbilden i första rutan. 
2. I andra rutan har jag rättat till nivåer (ljus), färg och kontrast. Här har jag också, om ni tittar noga så märker ni det, redigerat bort telefonen ur fickan, klonat bort veck i jeansen, och dessutom rättat till linjerna i tröjan...
3. I tredje rutan mättade jag ner färgerna, som ni ser, sedan sänkte jag intensiteten (ljuset, kan man säga) och så höjde jag kontrasten.

Gillar nog den tredje bilden bäst, den är så rå och härlig ^^,


Kommentarer
Postat av: y

vill också ha photoshop.. och KUNNA fixa bilder :O! villvillvillvill ;D! vart hämtade du ps?(a) ;D

2009-08-01 @ 21:21:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0