Lite foton



Jag kanske borde skriva lite kortare inlägg. Eller vad tycker ni? Är det bättre att skriva kortare?

Idag har jag varit sådär halveffektiv. Jag vaknade sent, så det ligger på minussidan. Men på plussidan ligger att jag snabbt bestämde mig fort för att dra in till stan. Själv. De flesta tycker att det är dötrist att åka in till stan själva, att det känns grymt ensamt och ointressant. Vad tycker ni?

Jag gillar det i alla fall. Man behöver inte lyssna till någon annans önskemål om vart man ska ta vägen, man kan ta allt i sin egen takt, helt enkelt. Tro nu inte att jag är någon egoistisk typ som bara tänker på sig själv, nejdå, det hoppas jag verkligen inte! :) Jag bara gillar att vara ensam ibland. :D Har alltid gjort.
Idag blev det tyvärr inga kläder, jag gav upp efter ett tag. Otroligt vad mycket man kan gäspa när man kommer in i provrum. Jag förstår inte varför?

Solen tittade fram för någon timma sedan, mellan alla moln. Då sprang jag snabbt ut med kameran för att hitta något fint. Tyvärr tror jag att solen gick i moln till hälften när jag kom ut. Men här är resultatet.

Ha det gryyymt bra! :)

love
Tove




Kommentarer
Postat av: youarejustmine

jag tkr dukan skriva lite längre inlägg ;D om du orkar. roligare o läsa tkr jag (a) :D

och, stan själv.. hm, INTE så kul.. men håler me om att det ä gött.. typ ta allt i sin egen takt osv..:)

najs bilder föressten :P, gillade den me humlan ;)

2009-07-29 @ 00:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0