Kläder och träningsläger



Kan du göra mig en tjänst? :-) (a)
Snälla, blås bort alla moln över huset, så att jag kan sitta ute och känna att det är SOMMAR!
:) Lite mycket begärt kanske.

Jepp. Jag behöver kläder. Snart skola ju, och min garderob känns oroväckande tom... Det måste fixas snart.
Om ungefär en vecka ska jag ner mot Varberg. Träningsläger där då. Hihi, skoj som faan.

Jag vill hinna göra lite mer roliga saker innan sommarlovet är slut... :O =) Hinns nog med, men det är ju mindre än halva lovet kvar nu; 3 och en halv vecka. :-)

See yaah,
love
Toooovää

Kommentarer
Postat av: youarejustmine

jag blåser bort så mkt moln jag kan (a) :)

2009-07-26 @ 17:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0