Jag är kreativ - eller bara lättpåverkad...

... Tove har gjort det. Oh my gooood. Ett för långt blogginlägg. Hehe, bra start. :)

Undrar vem det var som kom på idén att blogga förresten? En amerikan. Vad vet jag?... Vore kanske inte helt otippat.
Rianne, 21 år, lyxvilla i Los Angeles. Motto: fixa snorrik farsa - sen löser sig allt. Wohoooo ^^, 

Hon fixade det fort som satan med, daddys girl.
Fram med privat fotograf. Rulla fram svindyr bil (en av alla fem). Fixa liten chihuahua. På med kläderna (outfit för allra minst 10 000 dollar, självklart). Tvinga med sin otroligt snygga (och självklart otrogna) pojkvän in framför kameran. *Klick*. 
Fixa hemsida med hjälp av privat tenniscoach, en datorintresserad sådan (även hemlig älskare, utan tvekan). In med bilden på hemsidan.

Sedan spreds hennes ytliga skit som en löpeld över hela jävla jorden. Och så blev ingen nöjd och glad förrän de hade alla materiella saker man kan tänka sig, och dessutom var skuldsatta till tusen och inte kunde leva normalt förrän 10 år senare, när hälften av lånen var avbetalade. :) Ojoj. Stackars lättpåverkade satar.

Hrm. Jag bloggar. Är jag med lättpåverkad? Nja. Jag VILL förneka det. Vill ju lägga in bilder här. I så fall: mer kreativ än lättpåverkad. Om jag fortsätter, vill säga.

Hoppas i alla fall innerligt att det var Bengt, byggarbetare, bosatt i en 3:a i Gnesta, som startade bloggandet.
Så mycket bättre. Jävla överdådighet Rianne håller på me asså.



Kommentarer
Postat av: youarejustmine

Detta är bra, fortsätt blogga! :D pusspådet<3

2009-07-23 @ 13:24:23
Postat av: Viktor

oh-my-god

detta var riktigt intressant!:D denna får jag helt klart kolla in på lite då och då!:D

Good Job!:D

2009-07-23 @ 23:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0