En halvt långtråkig dag - till klockan 6

Idag har jag inte gjort alls mycket. I alla fall inte till att börja med. Jag vaknade och duschade... kollade lite på teve... var vid datorn... satte ihop en skottkärra xD... ah.
Det är väl det jag gjorde. Sedan sov jag en timma med. Sov inte speciellt länge i natt måste jag medge. Höhö. :)

Lina och jag träffades som planerat vid klockan 6... Eller... Hehe, hon kom med moppen. Sen åkte vi till Q8 och hyrde film; Hancock. Lätt godkänd :) Hade ju inte sett den innan. Vi åt grillat där med. Och brända popcorn, måste tilläggas.

Imorgon blir det inte brända popcorn, tror jag. Men däremot blir det nog blåbär. Ska till min farmor och farfar, där blir det bärplockning :) Får se om jag följer med ut i skogen. Haha, beror på hur lat jag är. :-D

Seee you  :)

Kommentarer
Postat av: youarejustmine

Gick inte vi på hancock när den gick på bio :)?

Kmr ihåg när jag var med hos din farmor och farfar, och vi plockade blåbär vid det där trädet ;D. MASSOR!:O

Kmr också ihåg när du, jag och Johanna plockade blåbär borta vid torpet xD! Och, vare du(?) som välte ut alltihop xD. Så jävla kul ;D!

2009-07-25 @ 18:08:29
Postat av: youarejustmine

Och, såg kommentaren du skickade till mig ;D. Hur svarar man på dem? Så att du ser att du fått svar..? ;)

Jag venne vfr jag befann mig på stegen för ögonblicket, med en kamera :O. Galet, men så gåre ibland ;D. Du har fortfarande inte hittat några jeans du vill ha lr?;)

2009-07-25 @ 18:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0