Can't you see that it's just raining



Banana Pancaces, ja Emilia den är fan goo. Men bra vet jag väl inte :)

Nu är jag alltså tillbaka från t-kvällen. Vi satte oss som planerat på Gröna Tanten (xD). Ojoj, Johanna körde efterrätt på efterrätt. Låt mej se... Eh. Fyra gånger. Plus pommes frites eller hur det stavas. Så otroligt töntig stavning.
Efter vårt cafébesök drog vi runt på stan lite. Lina och jag smet in i en skoaffär. Sedan väntade vi på torget till de skulle köra igång skiten (efter att ha varit en sväng i stadsparken och sett när de förberedde dansbandsgreejjset lr något)... Det tog typ 20 minuter och när de äntligen kom igång var det svintrist. :) Hihii jag var nog inte riktigt på humör idag, kändes det som. Ajaj. ;D Depptove? Vet inte.

Så nu sitter jag här hemma igen då. Vet inte vad jag ska hitta på.
Men tänkte att jag slänger med en bild här när jag ändå håller på. Så blir det kanske lite roligare att kika in här på bloggen i fortsättningen? :D
Inte för att det är speciellt många som läser den. ;)

Ha det förjävla bra nu asoo! :O
Lova :D 


Kommentarer
Postat av: youarejustmine

hrm, tove. BANANA PANCAKES FTW! xD;D

och alla efterätter, fyfan...;)

bilder ä kuul (a)

2009-07-24 @ 01:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0