Bio idag


Hejsan på er! ^^,

Idaaaaag... vaknade jag halv ett. Och vet ni vad?
Det var inte så skoj. Jag gillar inte att vakna sent. :)

Snackade med Lina och Sofie, vi ville se på bio. Hade inte en aning om vilken, bara. 
Så vi drog in med 4-bussen utan att veta någonting. Vi bestämde oss för Brüno. Sedan gick vi till,
haha, SKOMAKAREN. Aaaahmagaad asså. Nejmen det var en grej med mina ridskor, typ. xD

Så gick vi tillbaka till bion, och där träffade vi två blivande bäckäng-personer vi kände igen! :O  Eller...; jag kände iaf igen Simon som gick i Julias teatergrupp (även en väldigt rolig Ingrid, som för övrigt älskar Prickig Katt xD ) ... Åå vi åkte till Göteborg i vintras. Pontus var hans kompis...! Dom skulle se Harry Potter, och sa att Brüno var kul. Bögsex och så ju. Jippi. Vadfan var det för film vi skulle se? xD Hööhö.
I alla fall, vi snackade en liten stund, och kön till godis och popcorn var MEGALÅNG, så... Det blev inget för våran del.

xD HAH!
Efter bion blev det Grön Kärring på Allégatan. Jävlar, vi sitter ju fan där ofta! Drack ett the som jag gillade
väldigt mycket. Det köpte jag när jag kom hem. På city. (a) Me like.

Meen hare förjävla gööött! :D Vad planerar ni att göra sista delen av sommarlovet?


Egopics, mktmkt massor mycket kontrast och intensitet, så slipper jag känna mej utsatt. Bra va? (a)

Och en lite... galen bild. Som Milla beskrev det.


Kommentarer
Postat av: fie

haha.

bögfilmer !<3

2009-07-28 @ 20:28:32
Postat av: youarejustmine

haha ;D alltid tant grön :O!

hm, vennäh ;D men du ska ju på läger snaart :P.. vi åker ner te vbg imån.. o sen drar du.. så hinner typ inte träffas, på 2 v elr ngt :O!? galet.

va bion bra :P?

najs bilder ;D bortsett från att den ena (den understa) va lite gaalen (a) :D

2009-07-29 @ 00:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0