En dag i stan, utan nycklar

Hej på eeer igen :)

Det blev bara stan för mej och Sofie idag, inte Göteborg. Tog bussen in vid 10. Började alltså i stan, men sen åkte vi till Knalleland. 
Sofie fick skinnjacka-abstinens. 
Men... tyvärr fanns den inte i hennes storlek. "/  Sedan funderade vi seriöst på att åka tillbaka till stan för att äta, eftersom det finns bättre ställen där. Tillslut kom vi fram till att vi lika gärna kunde äta lunch hemma.
När jag kom hem var ytterdörren låst, så jag gick till baksidan. Det var låst där med. 
Knackade på dörren. 
Ingen hemma. 
Inga nycklar.
F-A-N.
Så jag fick snällt stå där hungrig, och vänta på att pappa skulle komma hem (vilket han påstod skulle ta 10 minuter, men tog en halvtimma). Haha, så jävla retligt att inte komma in! x)

Vad jag ska göra nu är en bra fråga. Det ligger en glassbåt i frysen som väntar på mig. ;D

Slänger med en bild på määäj.
Visst är det mycket roligare att läsa inlägg om det finns bilder ;)?


Kommentarer
Postat av: Hedvig

åh, vill se mer bilder :)

2009-08-14 @ 19:19:36
URL: http://hedvighansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Håller med Hedvig ;p

Tove är fiiin :)<3

2009-08-15 @ 18:07:44
URL: http://idasavegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0