Mysig sensommarkväll


Sitter här efter en joggingtur, nyduschad, och ska fixa en kopp te, sätta mig med en tidning i ett svagt belyst hörn i soffan... Favoritfilten över mig, sköna, varma kläder... Och så det tryckande mörkret utanför fönstret, bli tröttare och tröttare. Höra trygga, mumlande röster från Bingolotto på teven i bakgrunden, mammas och pappas lågmälda prat om renoveringen från köket. Mörkret utanför fönstret... ångan från tekoppen...
Kan det bli mer avslappnande?



Jaa hah dålig uppdatering jue :) Men skolan har ju dragit igång, blir mindre tid över till annat då. Dessutom startar dansen nästa vecka, och då kommer jag få ännu mindre tid över till bloggen, såå... Hm :)

Min nya linje är super, är jättenöjd med bytet. Nu är jag säker på det, efter en vecka. Klassen känns grymt go också, somsagt.

Idag... började skolan sent. Vi hade spanska med våran väldigt flummiga spanskalärare, sedan lunch (RISGRYNSGRÖT?! xD) och så matte och samhällsvetenskap. Slutade 20 i 4. Sedan drog jag hem. Såg antagligen ut som en dränkt katt, eftersom det spöregnade just då jag skulle ner till Södra från Bäckäng.

Tog bussen som inte går ända fram till stationen, så fick gå ytterligare 10 minuter för att komma hem. I skitvädret. När jag kom hem blev det fika, yummiieee, som det hade bjussats på tidigare på dagen då min moster och näst äldste kusinen hade kommit.
Dom hade varit på ANTIKRUNDAN, hah xD Var ju på Åhaga i Borås. Hade en gelévas... höhö, nee men.... Gallévas eller vad det heter, som dom ville checka ...

Ha det jättebra nu :)
Skriv gärna några ord i kommentarerna, jag älskar det :D<3

Inlägget skrev jag tidigare den här kvällen. Nu börjar jag bli riktigt trött. Och fast att klockan inte har slagit tolv än, ska jag nog borsta tänderna och sova nu.
Imorgon kan det hända att det blir thairesturang med lite kompisar. :)
Seee yaah :D


Kommentarer
Postat av: Hedvig

åh, jag vill oxå sitta & dricka te och ha dt mysigt ;)

2009-08-29 @ 11:23:51
URL: http://hedvighansson.blogg.se/
Postat av: Lisa NV09P

Klassen känns as go, ja! (:

Oj, klockan är redan 15 över 11, fastnade vid datorn igen. (ovanligt?).

2009-09-01 @ 23:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0