Packat

Det har blivit en hel del nya blogginlägg de senaste dagarna... Har haft en del bilder att fixa med, kan vara orsaken till min plötsliga inspiration... och orsaken till att det kliar i fingrarna, så att jag bara MÅSTE fixa något. :)

Men nu kommer det bli ändring på det, i alla fall under den närmsta veckan. Imorgon åker jag ner mot Varbergträningsläger och kommer tillbaka den 8:e. Min käre vän Nikon ska med och hjälpa mig att få riktigt (förhoppningsvis) härliga bilder på både hästar, natur och människor. Hoppas han inte dör, bara! :O

Idag har jag roat mig med att packa. Och nej, jag gillar INTE att packa. Dessutom har jag under det senaste halvåret blivit väldigt, väldigt duktig på att få tråkiga saker halvklara, att ljuga för mig själv och säga att det fixar sig, så att jag måste stressa in i det sista. Haha ^^, Somsagt; tidoptimist.

Blir nog något inlägg till idag, skulle jag gissa på. Kan ju inte hitta på så mycket under resten av dagen nu, när jag ska upp relativt tidigt och dessutom måste packa klart.. Så mycket annat hinns nog inte med. :) Eller jo ... det gör det väl kanske. Men inga större projekt, typ som att försöka bestiga grushögen utanför huset eller nåt. 
-.- Neejfan! :O

Nu ska jag fortsätta med packningen, förjävla skoj alltså...
Tove

Kommentarer
Postat av: youarejustmine

packa = NOT najs

träningsläger = najs

bestiga grushög utanför huset = sjukligt najs



tihi ;D

2009-08-01 @ 21:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0