Morgon och nybakat bröd


Tjaah!

Idag har varit en sann slö-dag. Ingen hemma; mamma och pappa har varit i morfars gamla lägenhet hela dagen och flyttat ut saker.

Vaknade och hoppade direkt in i duschen. Visste inte vad jag skulle äta till frukost, och plötsligt slog tanken mig att det faktiskt finns ett konditori typ 200 meter bort. Så jag drog på mig mjukisbyxor och en stor svart t-shirt, satte upp håret väldigt fort, och stack iväg på morgontrötta ben. Köpte en nybakad fralla. Stack in på city, köpte passionsfrukt och litchi. Och kunde inte låta bli att köpa en tidning också...
Väldigt god frukost måste jag säga. :)
La mig i soffan med tidningen, som var rätt tjock. 
Och när jag var klar var jag trött. 
Och somnade. 
Vaknade vid halv två...
Resten av dagen har jag spenderat hemma. Fick för mig att göra en hårinpackning, så nu känns håret bra. :)


I onsdags bloggade jag inte. Var inte hemma. Men på förmiddagen var jag på Viskan, åt blåbärspaj med vaniljsås och drack en latte. Nej, INTE själv som Emilia trodde :) Haha! Hade med mig gamle käre vännen Nikon, som fixade denna bilden åt mig.
Färgerna är åt helvete, men det orkar jag inte fixa. :)


Kommentarer
Postat av: Hedvig

fan vad härligt att bara slappa en hel dag :)

det skulle jag oxå vilja kunna göra, men det brukar inte funka så bra.. :p

2009-08-16 @ 10:48:56
URL: http://hedvighansson.blogg.se/
Postat av: youarejustmine

varu på viskan, ensam..?:O ;D

slödagar är najs, IBLAND ;D

2009-08-17 @ 22:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0