Nu sticker jag ^^,

Vaknade vid halv nio idag. Snoozade i typ en kvart innan jag gav upp och stängde av alarmet på telefonen.
Upp och duscha det första jag gjorde. Mamma bankade på dörren. Frukost, tydligen. Blev förbannad, trodde hon tyckte jag var långsam, jag som bara hade tvättat håret vid den tidpunkten... När jag hörde ordet "FRUUUKOOOOST" utanför blev jag på bättre humör, jag älskar att äta frukost. :-)

Så efter att ha klätt på mig och gått ut i köket så försvann mitt hemska morgonhumör. Skönt.

Idag drar jag iväg på träningsläger i alla fall. Kommer tillbaka den 8:e igen.
Tänk om jag hade varit lika förväntansfull som jag var när jag var 10 år. Haha, shit. Då hade jag DEFINITIVT inte kunnat äta frukost.

MEN jag är inte 10 år längre. Som tur är. Föredrar att vara i denna åldern. På vissa plan. Eller... föredrar jag det här? För ibland är det ju fan förjävligt. Nej. OFTAST är det rätt förjävligt, egentligen. Där emellan är det underbart. Eller... helt okej i alla fall. :)
Nä. 10 år är kanske bättre?
Vad tycker ni?

Ha det bra som fan, 
det tänker i alla fall jag ha. :)

Tove
( Och nej, jag är inte alls avundsjuk på Lina som åker till Grekland idag...;) )

Kommentarer
Postat av: youarejustmine

haha ;D det hade vart najs o va 10 igen..

fast, då hade jag inte haft timmy, och det hade inte vart najs. inte någonstans..(a) ;D

men, att va mindre, inte bry sig om ngt mer än att ha kul, va sig själv, och chilla. det hade inte vart helt fel alls ;)

hare massor bra på lägret :D! längtar tills bilderna därifrån kmr (a).. AVUNDSJUK som FAEN!

2009-08-02 @ 19:38:50
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Tack snälla du :) Riktigt fina djur det där! ♥ kram

2009-08-04 @ 00:46:03
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0