Måndagsmys?


Hejsaan :)

Idag tog jag mig till stan, för att lämna tillbaka några grejer. Missade bussen med några minuter, eftersom jag inte orkade stressa, och för att jag visste att det gick ett tåg typ tio minuter senare. Så, ja. Det blev tåget den här gången. x)

Vid klockan sex kom Johanna, Emilia, Sofie och Lina. Vi stack till Q8 och hyrde film. A complete history of my sexual failures. Den var inte något vidare bra, så vi bytte till en film jag hade. Emma. Drama/Komedi... Den var väldigt dryg, så vi bytte till Disturbia... Den har jag sett innan. Men.. ah den är okej iaf x)

Sedan drog vi med en cykel ut ur... uhm... rucklet-som-ska-rivas och cyklade runt i Fristad. Jag och Lina tog hennes moppe. :-)

Våra autografer och annat klotter ja gjorde medan vi kollade på film...
   

Kommentarer
Postat av: safie

GAAALEEET!:O

2009-08-17 @ 22:54:02
Postat av: Hedvig

åh, hur kan du måla så fint? :)

2009-08-18 @ 11:46:42
URL: http://hedvighansson.blogg.se/
Postat av: youarejustmine

haha, MIN autograaf ;D WIIE

det var jobbigt o cykla -.- men BÅDE en galen vinglig johanna och en smsande fie på cykeln xD ;D

2009-08-23 @ 20:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0