Kvällsuppdatering

Chaachaa ^^,

Idag har jag verkligen varit superlat. Vaknade väl vid lite efter nio, efter att ha snoozat i en halvtimma.
Jättehungrig var jag, gott med frukost då.
Sedan hände inte så mycket, snodde åt mig mammas kort, tog på mig lite andra kläder istället för mjukisbyxor - typ jeansshorts, vit stickad och skinnimitationen, satte upp håret lite - och stack till city (för det händer ju så sällan, right.. -.-). ^^, Köpte vaniljsås till rabarberpajen som vi åt till efterrätt sen efter lunch.
Ah, sitter här nu också, då. Efter att ha gjort klart de sista ... 20-30 talen i matteboken, jätteroligt, verkligen.
Nu ska jag väl duscha tror jag. Hårinpackning om jag orkar, det kan nog behövas, för er som är intresserade av att få veta det. ^^, xD
Men hörrni, ha det typ... sjukt braa x)
Om ja orkar kanske jag uppdaterar innan jag går och lägger mig också, eller något.
Break a leg, cheeky monkey <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0