"J*******vla h*lveteeeeeeeee!!!"

Ungefär så sa jag.

Klockan. Var. När. Jag. Vaknade: 6.00.
Jag gick upp. Duschade. Sminkade mig. Åt frukost.

JAG BÖRJAR KVART I ELVA. :@ :@ :@

Vad ska jag hitta på nu då? Sova vore kanske en bra idé? Fast... Nu har jag blivit pigg, och det verkar därför som en TRÅKIG idé på samma gång.
Idag börjar dansen. Jazz. Det blir skönt att få komma igång lite igen. Både för att det blir kul, men också för att jag har tappat alltihopa nu känns det som. De enda magmuskler jag faktiskt hade lyckats få, för att (möjligtvis) kunna hålla en hållning som inte klassas som hösäck-style, är nästan obefintliga i skrivande stund. Hehe.
Men hörrni, antingen somnar jag nu, eller... Så....
Eh...
Ja jag kanske kollar på teve? Eller... Sitter vid datorn?
Läxorna är DONE, så det är lugnt i alla fall.
Nej förresten, inte spanskan. Men den glömde jag i skolan, så... whatever.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

haha, du är så jävla go <3

2009-09-01 @ 10:07:50
URL: http://hedvighansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0