Filmkväll hos Lina, nu är Sofies föräldrar fulla

Hej på er :)

Idag hade jag tråkigt. Så jag sminkade mig en jävla stund för att jag inte hade något bättre för mig, sedan blev det dags att sticka till Lina.


En mycket lyckad kväll måste jag säga att det blev. Med Johanna, Emilia, Sofie och Lina. Vi gjorde väl inte så mycket, kollade på film; Snakes on a plane. Helt okej var den, haha =) Sedan satt vi och pratade i typ tretusen år, <3 Åt popcorn.

Nu vet jag inte vad jag ska göra. Mamma och pappa sitter hos grannarna. Funderar på å gå dit x) Haha shit vad skoj jag ska ha då.
Nejmen, borsta tänderna annars då kanske :)

Sofie kom hem. Till helvetet. Haha hela tjocka släkten verkar vara där och partaja loss rejält med singstar eller liknande... vettefan, men Sofie typ dör.

Ha det braa :D

Kommentarer
Postat av: youarejustmine

sminkningen var massor najz :D

2009-08-23 @ 20:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0