Efter en hektisk dag; kaffe. Och Toves kanelbullar.


Jag är en sån där som gillar kaffe. Jag har druckit det nästan varje dag den senaste tiden. MYSFAKTOR på hööög nivå. 
Med tiden: gula tänder och dålig andedräkt. MINUS? Jaaoopp.

efter en händelserik dag i skolan var inte det första jag ville att åka till stan och köpa grejer. Men jag behövde lite block och saker. Och efter en händelserik dag i skolan ville jag inte heller leta efter kläder, men det ville mamma. Så efter en händelserik dag i skolan satte jag mig på en soffa inne i Knallerian och väntade. Efter en händelserik dag i skolan, väl hemma, kastade jag i mig middag, shit var hungrig jag var eller?

OCH EFTER EN HÄNDELSERIK DAG I SKOLAN FICK JAG DRICKA KAFFE = BLI LITE PIGGARE. :)
Sedan kan tilläggas att jag efter en händelserik dag åt en av mina bullar sedan igår också.

 


(Bytt klass till natur-natur och vad mycket bättre det blev. Alltså, vilken SKILLNAD! Det blir skoj att få lära känna de andra i klassen (som för övrigt verkar assnälla och så) :) Kommer bli riiiiktigt bra. (y))
Nu har jag dessutom sorterat block och mappar i färger, så aa, känner mej riktigt organiserad x)


Kommentarer
Postat av: g läsare av din blogg serru. ;)

OM det kommer bli bra! ;D

2009-08-24 @ 21:13:03
Postat av: Hedvig

efter en hektisk dag i skolan undrar jag om det är din söta katt som är på bilden ;d <3

2009-08-25 @ 14:01:49
URL: http://hedvighansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0