Bio igen


Idag vaknade jag vid kvart i nio, duschade och åt frukost. Sedan... hm. Ja, vad gjorde jag? :O  Var med mamma på city igen. Handlade lite mat och grejer. Blev potatiskgratäng till lunch idag. (y) <3

Senare fick jag i alla fall ett sms, och helt plötsligt blev det bio med Otto, Adam och Sofie. Adam, gammal klasskompis, shiet assooh det var ett tag sedan. Ottoman å Adjaman hade tänkt se G.I. Joe från början, och Sofie och jag hade inga direkta förslag så det fick bli den. 
Asså... Jag kan inte säga att den var speciellt kul. Dålig var den inte, inte totalt. Men... nja. Dom andra tyckte nog samma, eller nää inte Otto, tydligen. Haha, han var den enda som tyckte den var rätt bra ändå. xD
Blev en hel del gäspande från allihop xD

Här är trailern till filmen i alla fall . :) Enjoy... (?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi är bäst på att hitta/komma på smeeeknamn assååå!;)

höhö

2009-08-16 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0