Baka bullar.


Jag har bakat bullar idag, haha! Var till och med på city och handlade grejer bara därför, så nu känner jag mig riktigt, riktigt tantig.


Igår somnade jag inte förrän klockan tre, vilket är rätt sent för att vara jag en vanlig helg. Satt vid datorn flera timmar, kollade lite andra bloggar och pratade med Lisa (samma klass), Joacim och en full Otto. -.- Höhö. Det inte bara grannarna och Sofies föräldrar som drack lite, alltså. Jaaaaja.

Jag gillar ju inte att sova länge, så fick typ tvinga mej själv upp idag. Halv tio blev det i alla fall. ;)

Kommentera det här nu, i ee underbaraa läsaree <3 :)

Ha det bäst :D

Kommentarer
Postat av: Joacim

okej ja kommenterar då x) hehe bullar låter ju asgott! :)



haha ja somna nog inte heller förrän vid 3 x)

ha de bäst du me! :)

2009-08-23 @ 16:39:36
Postat av: youarejustmine

mums, bullar XD :D graaawr

2009-08-23 @ 20:12:45
Postat av: Lisaa.

Haha, blev väldans sent igår ja! Men men... ses imon då! :)

2009-08-23 @ 23:58:56
Postat av: Hedvig

blev sjuukt sugen på bullar, skicka hit ngr ;d

2009-08-24 @ 21:26:25
URL: http://hedvighansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0